SZANOWNY KLIENCIE, GWARANTUJEMY BEZPROBLEMOWĄ MOŻLIWOŚĆ WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU.
Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona(y) z zakupów, a nasze produkty spełniają Twoje oczekiwania. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, koniecznie poinformuj nas o tym.
Twoja satysfakcja to dla nas priorytet.
ZWROT
Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań - możesz zwrócić go bez podawania przyczyny. W takim przypadku prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Formularz Zwrotu
Przesyłkę wyślij na adres:
DRESIZ.PL
ul. Letniskowa 2
19-300 Ełk
tel. 531 848 088 email: sklep@dresiz.pl
WAŻNE
1. Na odesłanie towaru masz 14 dni od otrzymania przesyłki.
2. Procedura zwrotu może dotyczyć tylko towaru nowego, który nie nosi widocznych śladów użytkowania (poza możliwością zapoznania się z zakupionym towarem). Z tego tytułu prosimy o ostrożne przymierzanie odzieży - tak aby jej nie ubrudzić, oraz o nie usuwanie metek producenta.
3. Prosimy, aby sposób opakowania zwracanych przedmiotów był właściwy. Produkty prosimy odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległy zniszczeniu w transporcie.
4. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
5. Środki pobrane na zakup produktów zostaną zwrócone do 14dni (z reguły do 3dni) roboczych po otrzymaniu przesyłki na podany we wniosku numer konta lub zgodnie z formą płatności.
6. Koszt zwrotów leży po stronie klienta ( zamów kuriera apaczka.pl )
WYMIANA
Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań - możesz wymienić zakupiony towar na inny, w ciągu 14 dni. Wymiana odbywa się na zasadzie odstąpienia od umowy sprzedaży i dokonania ponownego zakupu poprzez złożenie nowego zamówienia.
W tym celu należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu opisaną powyżej, a następnie złożyć nowe zamówienie na wybrany, dostępny produkt.
DRESI>DRESIZ